سوئیچینگ زمانی کارآمد با رله تایمر هیمل (رله زمانی) به راحتی در دسترس است

رله‌های تایمر کاربرد گسترده‌ای در سوئیچینگ سفارشی و برنامه‌ریزی شده دستگاه‌ها و تجهیزات الکتریکی دارند. رله‌های تایمر بیشتر از آنچه فکر می‌کنیم رایج هستند؛ مانند چراغ‌های خیابان‌ها یا روشنایی مناطق. آن‌ها نیاز به برنامه‌ریزی برای روشن و خاموش شدن ندارند. این کار توسط رله‌های تایمر که در تابلو‌های برق نصب شده‌اند، کنترل می‌شود. این سهولت کار است! چرا که ما فقط زمان روشن و خاموش شدن چراغ‌ها را تنظیم می‌کنیم.

رله‌های تایمر به اشکال مختلف از سال ۱۹۶۸، دوران آغاز اتوماسیون صنعتی، مورد استفاده قرار گرفته‌اند. نصب رله زمانی در مدارهای توزیع نهایی برق عملیات بدون سرپرست را تسهیل کرد که اصل اساسی ایمن‌سازی عملیات‌های پرخطر بود.

رله تایمر چگونه کار می‌کند؟

رله تاخیر زمانی اساساً یک دستگاه یا جزء خودکار است که از اصل الکترومغناطیسی یا عمل مکانیکی برای تاخیر در بستن یا باز کردن کنتاکت‌های یک مدار استفاده می‌کند. نیمی از سیم پیچ رله همیشه روشن است در حالی که نیمی دیگر از سیم‌پیچ رله باید توسط یک سیگنال الکتریکی از طریق دستگاه کنترل مانند ساعت‌ یا برخی رله‌های دیگر روشن شود. هنگامی که تایمر سیگنال را دریافت می‌کند، سوئیچینگ مدار الکتریکی را فعال می‌کند. حال تایمر فعال شده و در حال استفاده است. پس از تاخیر زمانی انتخاب شده، دوباره مدار را خاموش می‌کند و از این رو یک چرخه عملیات به پایان می‌رسد.

رله تایمر هیمل

تجربه برنامه‌ریزی یکپارچه با رله‌های تایمر هیمل

در هیمل، رله‌های تایمر بگونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که برنامه‌ریزی بدون نقص مورد نیاز برای اتوماسیون با راندمان بالا و صرفه‌جویی بیشتر در انرژی را در کاربردهای متنوع در پروژه‌های مسکونی، تجاری و صنعتی تسهیل نماید.

کاربردهای همه‌منظوره

رله‌های تاخیر زمانی هیمل Himel هم تاخیر روشن شدن و هم تاخیر خاموش شدن را دارند تا نیاز مدار الکتریکی شما را برآورده کنند.

دامنه گسترده عملکرد دما

رله‌های تایمر هیمل Himel مجهز به عملکرد در دامنه گسترده دما، از -۵ درجه سانتی‌گراد تا ۴۰+ درجه سانتی‌گراد هستند. این امکان، برنامه‌ریزی بدون مشکل در محیط‌های سخت را فراهم می‌کند.

دوام بیشتر

دوام مکانیکی رله‌های زمانی هیمل Himel بیش از ۱ میلیون بار , دوام الکتریکی بیش از ۱۰۰ هزار بار است. این به معنای طول عمر بیشتر این رله‌ها در مقایسه با دستگاه‌های مشابه است.

عملکرد با ولتاژهای مختلف

جریان حرارتی نامی ۱۰ آمپر است، در حالی که ولتاژ تغذیه کنترلی را می‌توان جدا از عملیات در 220 ولت به 110 ولت و در برخی موارد 380 ولت سفارشی کرد. این همچنین در 24 ولت DC کار می‌کند.

رله تایمر هیمل مدل HDJS18A10s220

دامنه مشخصات تاخیر زمانی

با دامنه مشخصات گسترده، رله‌های تایمر هیمل Himel می‌توانند با تاخیر 5s، 10s، 30s، 60s، 120s، 180s، 360s  و 480s عمل کنند. این امکان سازگاری بهتر در کاربردهای مختلف را فراهم می‌کند.

طراحی فشرده (compact) برای نصب مرتب

رله‌های تایمر هیمل جمع و جور هستند و ظاهر زیبایی دارند، که امکان نصب شیک و مرتب را بدون اشغال فضای اضافی فراهم می‌کنند.

دقت بیشتر

رله‌های تایمر هیمل با کنتاکت‌های با ظرفیت و دقت بالا، توانایی ضد تداخل قوی را فراهم می‌کنند که عملکرد بدون مشکل را تضمین می‌کند.

مطابقت با استانداردهای بین‌المللی

رله‌های تایمر هیمل با استاندارد بین‌المللی IEC 60947-5 برای تابلوهای برق ولتاژ پایین (LV) و ساختار الکتریکی و مکانیکی دستگاه‌های توقف اضطراری مطابقت دارند.

برای اطلاعات بیشتر درباره محدوده رله‌های تایمر هیمل اینجا را کلیک کنید یا با تیم فروش ما تماس بگیرید و درخواست قیمت کنید.