مزایای کنتاکتور ماژولار هیمل (کنتاکتور بی‌صدا)

اتوماسیون صنعتی در صنایع مختلف و تاسیسات تجاری نقش مهمی در بهره‌وری دارد، در شرایطی که نیاز به صرفه‌جویی در نیروی انسانی و تضمین ایمنی پرسنل باشد. عملیات الکتریکی را می‌توان با کنتاکتورهای ماژولار برای سیستم‌های توزیع نهایی به دست آورد. کنتاکتورها در سوئیچینگ بارهای القایی مانند چراغ‌ها، فن‌ها یا پمپ‌ها در هر دو مجموعه خانگی و صنعتی استفاده می‌شوند.

کنتاکتورهای ماژولار در سوئیچینگ تک فاز و سه فاز استفاده می‌شوند و تا ظرفیت نامی 63 آمپر در دسترس هستند. با توجه به نیازهای مدار الکتریکی، کنتاکتورهایی با کنتاکت‌های NO – (در حالت عادی باز) و NC – (در حالت عادی بسته) موجود هستند. علاوه بر این، پیکربندی می‌تواند یک پل، دو پل یا چند پل باشد. حتی در صورت سوئیچینگ سریع و سوئیچینگ دستی، برای عملیات‌های معمولی، پیکربندی کنتاکت‌ها می‌تواند خودکار باشد.

در عملکرد کنتاکتورها، ابتدا سیم پیچ ولتاژ کنتاکتورهای ماژولار انرژی‌دار می‌شود که باعث تغییر موقعیت کنتاکت‌های اصلی می‌شود، یعنی از حالت معمولاً باز به حالت معمولاً بسته و بالعکس. سپس مدار برقرار می‌شود.

کنتاکتورهای ماژولار هیمل Himel – راه‌حلی مقرون به صرفه برای سوئیچینگ بی‌نقص در کاربردها

کنتاکتور ماژولار هیمل کنترل کارآمدی در کاربردهای نصب شده در فضاهای صنعتی و تجاری، مجتمع‌های خرید، فرودگاه‌ها و غیره فراهم می‌کند. آن‌ها برای تحمل جریان‌های ورودی بزرگ طراحی شده‌اند، بنابراین برای عملیات سوئیچینگ سریع جهت تأمین برق ایمن مناسب هستند.

کنتاکتور ماژولار هیمل

گستره جریانی

کنتاکتورهای ماژولار هیمل سوئیچینگ را در تمام بارهای تک فاز یا چند فاز تا ظرفیت نامی 63 آمپر فراهم می‌کنند. کنتاکتورهای ماژولار هیمل همچنین در ظرفیت‌های 16 آمپر، 20 آمپر، 25 آمپر، 40 آمپر و 63 آمپر با نسخه‌های 02، 03 و 04 پل در دسترس هستند.

عملکرد بی‌صدا

کنتاکتورهای معمولی در حین عملیات صدای زیادی تولید می‌کنند. در واقع، فرد متوجه صدای وزوز مداوم می‌شود. با کنتاکتورهای ماژولار Himel، عملیات سوئیچ‌زنی برق بدون صدا است.

دیگر مشخصات جهت ایمنی بیشتر

کنتاکتورهای ماژولار هیمل دارای عایق کلاس 2 هستند که ایمنی کامل را برای اپراتورها تضمین می‌کنند. همچنین فرکانس عملیاتی بیشتر از 30000 است.

همچنین می‌توانید بخوانید:

کنتاکتور چیست و چگونه کار می‌کند؟

کنتاکتورهای هیمل

نصب ایمن روی Din rail

کنتاکتورهای ماژولار هیمل Himel قابل نصب بر روی ریل DIN هستند که ایمن، ساده برای استفاده و همینطور دارای نصب آسان هستند.

کاربردهای متنوع

کنتاکتورهای ماژولار هیمل Himel جمع و جور و سازگار با طیف وسیعی از کاربردها در صنایع، کشاورزی، تجاری و بهداشتی هستند. و سوئیچینگ بارهایی مانند روشنایی، گرمایش، تهویه و دریچه‌ها یا کرکره‌های موتوری را امکان‌پذیر می‌کند.

ویژگی‌های اضافی

تمامی محدوده کنتاکتورهای هیمل به راحتی با ویژگی اتصال بدون ابزار و قفل ساده، قابل نصب مجدد هستند. این امر آن‌ها را برای ادغام در هر یک از سیستم‌های الکتریکی بسیار مناسب می‌سازد.

مقرون به صرفه

علاوه بر فراهم کردن حفاظت، کنتاکتورهای ماژولار هیمل مصرف برق کمتری حتی در ظرفیت بار بالا دارند. همچنین این کنتاکتورها برای دستگاه‌های سوئیچینگ AC و DC مناسب هستند.

| کنتاکتور ماژولار هیمل | کنتاکتور ماژولار هیمل 1 | مزایای کنتاکتور ماژولار هیمل (کنتاکتور بی‌صدا) | بررسی | هیمل Himel | نمایندگی هیمل Himel | آماد برق سپهر نماینده هیمل Himel در ایران

مطابق با استانداردها

کنتاکتور ماژولار هیمل Himel مطابق با استاندارد بین‌المللی IEC 61095 می‌باشد که برای کنتاکتورهای الکترومکانیکی air-break، برای مصارف خانگی و موارد مشابه استفاده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کنتاکتورهای ماژولار هیمل اینجا کلیک کنید یا با تیم فروش هیمل تماس بگیرید و درخواست قیمت کنید.