انقلاب شارژرهای شرکت ABB در شارژ خودروهای برقی

تجهیزات شارژ ABB با شارژرهای فوق‌سریع و سریع خود در شبکه “بزرگراه برقی GRIDSERVE” واقع در کشور انگلستان، باعث شده شارژ خودروهای برقی ساده‌تر انجام شده و برای رانندگان قابل دسترسی باشد.
شارژرهای تحسین‌شده Ultrafast DC و Fast DC خودروهای برقی شرکت ABB از شبکه جدید شارژ “بزرگراه برقی GRIDSERVE” در سراسر انگلستان پشتیبانی خواهد کرد. چرا که هر دو شرکت به دنبال استفاده از خودرو برقی، به ویژه با سهولت و دسترسی بیشتر به شارژ هستند. این مهم برای افزایش حرکت بازار رو به رشد خودرو برقی می‌باشد که از سال 2019 تا 2020 با ثبت سه‌برابری ثبت نام خودروهای برقی در انگلستان مواجه شده است.
پروژه “بزرگراه برقی ABB” 85 درصد شبکه بزرگراه انگلستان، به‌علاوه شهرهای کوچک و بزرگ سراسر انگلستان را تحت پوشش قرار می‌دهد.
این سرمایه‌گذاری چند میلیون پوندی توسط شارژرهای Ultrafast DC 350 kW شرکت ABB در 50 هاب شارژ برقی جدید پشتیبانی خواهد شد. و هر سایت بین 6 تا 12 واحد شارژ دارد. به‌علاوه اینکه 300 شارژر Fast DC 60 kW نیز قابلیت اطمینان بالاتری را برای به‌روزرسانی 150 سایت موجود GRIDSERVE فراهم می‌کند.

GRIDSERVE شرکت ABB را به خاطر فناوری قابل اعتماد و انعطاف‌پذیر ثابت شده‌اش انتخاب کرده که شامل توانایی پشتیبانی از شارژ خودکار GRIDSERVE است. ویژگی جدیدی برای اکثر رانندگان خودرو برقی انگلستان که هویت منحصربه‌فرد هر اتومبیل را تشخیص داده و شارژ و پرداخت خودکار را آغاز می‌کند.
در مرحله دوم، توانایی ABB پشتیبانی سریع به‌منظور استقرار بیش از 10 هاب الکتریکی جدید برنامه‌ریزی شده قبل از پایان سال 2021 می‌باشد.

Toddington Harper مدیرعامل GRIDSERVE گفته: هدف GRIDSERVE ارائه انرژی پایدار و حرکت سوزنی به سوی تغییر اقلیم است.

 

انقلاب شارژرهای شرکت ABB در شارژ خودروهای برقی

این آخرین پروژه شرکت ABB در تحویل شارژرهای خودرو برقی است، که برای تأمین انرژی کم‌کربن به هر خودرویی که از یکی از ایستگاه‌های شارژ GRIDSERVE استفاده می‌کند ساخته شده است. آن‌ها از برق تولید شده توسط سایبان‌های خورشیدی که در بالای ایستگاه‌های شارژ تعبیه شده‌اند استفاده می‌کنند. هدف این است که مالکیت خودرو برقی برای هزاران راننده که به ایستگاه شارژ شخصی دسترسی ندارند واقع‌بینانه و عملی باشد.

 

همچنین بخوانید:

منبع: ABB